O firmă de apartament cu 8 angajați, DUMAVA, reușește, într-un mod misterios, să câștige licitații pe bandă rulantă la Primăria sectorului 4 și la CNAIR cu prețuri la circa 99% din bugetul alocat acestor lucrări.

Acum, atât Cătălin Drulă, cât și Nicușor Dan, sunt oameni foarte foarte smart și nu trebuie să fii neapărat geniu ca să realizezi că nicio firma nu se duce într-o licitație cu prețul la 99% din buget decât dacă firma știe că își elimină sigur orice concurență.

La sectorul 4, apropierea dintre DUMAVA și Băluță este atât de mare, că oamenii din primărie sunt convinși că nu mai durează mult până descinde DNA-ul în instituție încă o dată. Atât de gogonată este treaba la 4 că au ajuns conurile portocalii puse pe stradă la lucrările de reparații să coste mai mult decât semnalizarea permanentă din sector. Da, 8 milioane de lei costă conurile portocalii și balizele de plastic (care după terminarea lucrării se reutilizează la alte lucrări timp de ani buni) la Băluță în primărie. Toată semnalizarea verticală pe 4 ani (indicatoare, stâlpi, stâlpi ornamentali, limitatoare de viteză, separatoare de sens, butoni reflectorizanți etc.) costă 6 milioane de lei cu tot cu montaj. Cu cât să fie supraevaluarea? De peste 20 ori mai mare prețul decât normal? Cel mai probabil.

Așa “mătură” DUMAVA de la Sectorul 4 peste 27 de milioane de lei.

La fel de groasă este treaba și la CNAIR. Același modus operandi. DUMAVA pune mâna pe o sumă de peste 50 de milioane de lei (99% din buget) având spatele asigurat de firma METALBAC. Cum le-a reușit acrobația? Chiar surse din instituție descriu cum METALBAC furnizează DUMAVA materiale de marcaj ale căror caracteristici tehnice, cerute in licitație, nu pot fi îndeplinite decât de materialele lor. Simplu, nu? De altfel, in spatele firmei băcăuane nu se află nimeni altul decât celebrul Viorel Hrebenciuc. Întâmplător, de peste 7 ani, METALBAC are aproape monopolul marcajelor rutiere pe drumurile naționale (peste 90% dintre acestea). Calitatea marcajelor în acești ani se observă cu ochiul liber. Dezastru, mai ales noaptea. Marcajele sunt proaste și în București, după cum scria acum câțiva ani DIGI24. Și aici vom găsi DUMAVA, pentru că dna Firea a ținut sa dea toată semnalizarea orașului București aceleiași firme de apartament.

La ce strategie perversă are PSD-ul pariu că la viitoarele alegeri vor veni și cu sloganul “aici sunt banii dumneavoastră”? Iar ăștia deștepți de la PSD vor arăta cu degetul spre lucrările proaste făcute de firmele pesediste în mandatele USR și PNL. Clasic la PSD, ei să bage mâna până la umăr în sacul cu bani și să dea vina tot pe ceilalți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*