Producătorul de vinuri şi băuturi Jidvei va demara o campanie de evenimente şi concursuri pentru tinerii creatori din domenii precum literatura, arta şi muzica, ocazionată primului Centenar al României şi lansează Vinul Unirii, au anunţat, la Bucureşti, reprezentanţii companiei, menționează Mediafax.

„Vinul Unirii a luat naştere din dorinţa noastră, a marii familii Jidvei, de a reda prezentului ceea ce trecutul ne-a dăruit mai valoros, de a pune în lumină acele sentimente şi trăiri care aduse împreună au făcut posibilă îndeplinirea celui mai puternic act din istoria României. Cred că trebuie să ne mărturisim bucuria că suntem români. Acesta este mesajul cel mai important pe care trebuie să îl transmitem tinerilor”, a spus ing. Claudiu Necşulescu, preşedintele Jidvei, în deschiderea unei conferinţe desfăşurate în Capitală.

Pentru Vinul Unirii, Jidvei a ales două sortimente: Feteasca Regală, care a fost identificată pentru prima dată în anii 1920, chiar pe podgoria Târnave – aici fiind patria acestui soi, ce se întinde pe o suprafaţă de peste 800 ha, şi Roze, un cupaj din soiurile Pinot Noir, Cabernet Sauvignon şi Shyraz.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*