100 de ani de istorie, 100 de ani de viitor. Românii au avut ca proiecte de ţară unirea lor într-un singur stat şi intrarea în Uniunea Europeană. Ce urmează? Care ar trebui să fie următorul proiect de ţară pentru România?

Joi, în cadrul „Jurnalului de seară”, Digi24 a lansat campania „100 de ani de viitor”. Digi 24 a pregătit reportaje, filere, dezbateri despre cum vedem România peste 100 de ani. Întreaga campanie se va derula până la 1 decembrie.

“Identitatea naţională şi forţa viziunii elitelor au dat forma şi conştiinţa României contemporane. În 2018 Romania are însă nevoie de noi resurse, care să se manifeste într-un proiect de ţară în acord cu obiectivele sale europene. Dar pentru că o naţiune care nu-şi cunoaşte şi nu-şi respectă trecutul, nu îşi poate construi viitorul, Digi24 începe o campanie de redescoperire a valorilor fundamentale ale naţiunii.

Campania jurnalistică pe care o propunem este axată pe trei componente: trecutul – o reconstrucţie în segmente semnificative a istoriei care au condus, fiecare în parte, la construirea identităţii naţionale şi a viziunii pentru viitor, prezentul, adică expresia elementelor pe care le întâlnim zi de zi în viaţa noastră, fie că este vorba de mentori, elite sau oameni obişnuiţi al căror destin ne poate influenţa şi, cea mai importantă dintre ele, viitorul. Digi24 proiectează, cu ajutorul experţilor şi specialiştilor, al elitelor României contemporane, fie că sunt medici, ingineri, profesori, cercetatori, arhitecti, antreprenori, studenţi, cercetători, artişti sau sportivi un proiect de ţară.

Adică un proiect care propune idei, obiective pentru viitor sau perspective. Iar în acest proiect îi vom regăsi şi pe românii care trăiesc în diaspora, şi pe românii care şi-au construit o carieră în străinătate şi au decis să se întoarcă în România, dar şi pe cei care construiesc viitorul aici.

Jurnaliştii Digi24 vă invită într-o călătorie în care vom descoperi împreună soluţii pentru viitorul României. Căutăm idei în mediul academic, în mediul antreprenorial, al cercetării ştiinţifice şI, de ce nu, în viaţa de zi cu zi. Edificiul istoric solid, efervescenţa prezentului şi proiecţia pentru viitor, toate aceste elemente le veţi regăsi în jurnalele de ştiri şi emisiunile Digi24 care îşi vor concentra resursele într-o construcţie jurnalistică diversă, cu elemente grafice spectaculoase, dar mai ales cu un conţinut editorial adecvat sărbătoririi Anului Centenar 2018”, a anunat Digi24, într-un comunicat de presă.

Materialele din această campanie sunt disponibile pe site-ul Digi24.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*